Gifbeker.

Smitshoekse Baan 25
2993BZ
BARENDRECHT

Het zat deze laatste competitie niet mee. Zo was deze wedstrijd de wedstrijd om geen laatste te worden. Dan moesten we vandaag we winnen van onze directe concurrent Smitshoek JO12-3.

Het was al snel duidelijk dat we ons niet gewonnen wilden geven en dat we de betere voetballende ploeg waren. De trainer/ leider van Smitshoek was de scheidsrechter! Coachen en fluiten tegelijk.

Hard gewerkt en het zat niet altijd mee. Daardoor een ruststand  van 4-2. Maar gelukkig hadden we de 2de helft nog om e.e.a. goed te maken.

Na de thee werd de draad weer opgepakt. Het eerste kwartier ging nog enigszins gelijk op, maar het laatste kwartier was het éénrichtingsverkeer richting het doel van Smitshoek. Uiteindelijk wonnen we de 2de helft met 1-2, wat de einduitslag helaas in het voordeel van Smitshoek bracht, 5-4. Eigenlijk 5-5 maar helaas kon de scheidsrechter niet constateren dat de bal in zijn geheel over de lijn was geweest na 1 van onze vele aanvallen. Helaas was er geen VAR. De gifbeker moest helemaal leeg.

De trainers waren tevreden. Goed gevoetbald en hard gewerkt! Trainer Fabian: “De kids hebben vandaag echt waanzinnig goed gevoetbald. Ik denk zelfs hun beste wedstrijd tot nu toe. Het was ze nu ook duidelijk dat als ze het duel niet aangingen dat we dik zouden verliezen. De 2e helft hebben ze er ook voor gezorgd dat de Smitshoek-spits niet meer aan voetballen toe kwam.  Ik ben trots op dit team.

’s Middags hadden onze dames en heren nog een toernooi bij Hekelingen. Hier zijn ze uiteindelijk 3de geworden. Helaas verloren ze de laatste wedstrijd anders waren ze op de eerste plaats geëindigd.

Nu nog 3 toernooien en dan is het klaar. Opmaken voor komend seizoen, op een heel veld!