Corners!

BERKEL EN RODENRIJS
tel. 010-5112006

Corners!

In een grijs, grauw en nat Berkel werd 10 minuten later dan gepland afgetrapt, dus niet om 15.15 uur maar om 15.25 uur. Met toch wat afwezigen en geblesseerden moest Poortugaal de klus gaan klaren en ook de omstandigheden waren mistroostig, maar de beuk er in.

De eerste helft kon Poortugaal nog aardig meedoen en werd er met een 1-1 stand de rust gehaald. In de 14de minuut was TOGB op een 1-0 voorsprong gekomen, maar wist Lars in de 29ste minuut vanuit een corner van Max al koppend de gelijkmaker aan te tekenen, 1-1.

In de 2e helft was TOGB de bovenliggende partij en kon Poortugaal geen vuist meer maken en wist TOGB nog 3x te scoren en heeft het duidelijk gemaakt dat corners beter verdedigd moeten worden. Van de 4 doelpunten van TOGB kwamen er 3 uit een corner. Tel daar ons doelpunt bij op dan kun je concluderen dat corners het verschil hebben gemaakt vandaag.

Volgend weekend een directe concurrent Foreholte JO19-1 (5 punten). Deze wedstrijd is verzet van 15 april naar 8 april. En zoals een belangrijk filosoof ooit eens zei is het vanaf nu zaak dat we elke wedstrijd winnen. We hebben de punten hard nodig.

Dus zaterdag 8 april de thuiswedstrijd tegen Foreholte JO19-1 om 12.00 uur. Helaas helemaal op veld 8. Alle support is welkom en noodzakelijk!