Lijden in Leiden?

LEIDEN

Zaterdag 18 maart 2023

Competitie.

Soms is het voor uw verslaggever logistiek onmogelijk om bij de wedstrijd aanwezig te zijn. Vandaag moest deze eerst afreizen naar Ouddorp om een wedstrijd bij te wonen van onze jongens van JO13-5 tegen WFB JO13-1JM (4-3). Vanaf Poortugaal is Leiden al een end, maar vanaf Ouddorp is het nog verder. Met wat kunst en vliegwerk had het wellicht gelukt, maar er moesten ook nog meerijdende spelers van de JO13-5 terug gebracht worden naar Poortugaal.

Vandaag komt e.e.a. dus uit 2de hand. Dat was echter niet veel. De wedstrijd is geëindigd zoals deze is begonnen, 0-0. We kunnen een punt bijschrijven. Helaas heeft directe concurrent Foreholte JO19-1 Nieuwerkerk JO19-1 weten te verslaan met maar liefst 6-3, waardoor Poortugaal nu de rode lantaarn heeft overgenomen van Foreholte.

Komende periode weer even pas op de plaats, want de competitie gaat voor Poortugaal weer verder op zaterdag 1 april met een uitwedstrijd om 15.15 uur tegen TOGB te (Tot Ons Genoegen) Berkel. De nummer 5 (TOGB) tegen de nummer 12 van de ranglijst (18.03.2023). Knokken (figuurlijk bedoeld natuurlijk!) maar weer!