Eerste wedstrijd sv Poortugaal wordt gewonnen

sv Poortugaal 1

Sparta (av) 1

18 augustus 2018 14:30

sv Poortugaal is de voorbereiding op het nieuwe seizoen goed begonnen. In de allereerste wedstrijd die onze vereniging afwerkte werden de amateurs van Sparta in een doelpuntrijk duel verslagen.

Bij rust stond de ploeg van trainer Henk Dirven nog op achterstand en kort na rust werd de schade nog groter waardoor de Rotterdammers met een 2-0 voorsprong naar de overwinning leken te gaan.

Tijdens een goede fase wist de thuisploeg echter de stand om te draaien maar Sparta toonde veerkracht en kwam terug tot 3-3. In de slotfase konden de supporters van sv Poortugaal echter voor de vierde keer juichen waardoor de eerste overwinning een feit was.

Doelpuntenmakers aan de kant van de thuisploeg waren Gret en Versteege, beiden wisten twee keer het net te vinden.