sv Poortugaal JO8-2 - TransvaliaZW JO8-1

TransvaliaZW JO8-1

8 september 2018 10:00

Vandaag stond de tweede bekerwedstrijd op het programma.
Ons team is versterkt met een nieuwe aanwinst
Arsan, welke zich direct goed liet gelden in deze wedstrijd.
De eerste helft staat
Natan onder de lat en is vastberaden zijn doel leeg te houden. De score wordt al binnen een paar minuten geopend door Cas.
Kort daarop is het Luke die het net weet te raken. Net voor rust knalt Cas de bal keurig in de kruising. We gaan met een comfortabele 3-0 de rust in.

De tweede helft weet Dylan al gauw de 4-0 op zijn naam te zetten. Lars vindt dat nog niet genoeg en maakt er 5-0 van.
Transvalia zw wil eerherstel en zet druk, met als gevolg 2 tegen doelpunten in slechts 5 minuten tijd.
Maar
svPoortugaal herpakt zich en Luke maakt de 6-2. Lars maakt er nog eentje en dat maakt de einduitslag maar liefst 7-2!!!

Uiteraard sluiten we af met een penaltyserie, waarbij Bryan (onze keeper van de tweede helft) twee mooie reddingen had.
Verder gaan we hier nog een beetje meer op trainen, maar gelukkig telt dit niet mee voor de uitslag.

Goed gespeeld allemaal!!!