Sv Poortugaal JO15-1 – IJVV De Zwervers JO15-1; 3-1 (1-0)

Zwervers, IJVV de JO15-1

Hoofdklasse E

13 oktober 2018 9:45

Knvb

Breaking News!!! Volgende week uit tegen Feyenoord JO15-1, voor de beker!!!

Eerst vandaag! Vandaag wedstrijd 4! Wat gaan we doen vandaag? De nummer 7, met 3 gespeeld 6 punten, sv Poortugaal tegen de nummer 9 van de ranglijst met 1 punt uit 3 wedstrijden. Hopelijk een leuke wedstrijd en zijn we niet zelf onze grootste tegenstander, net als vorige week tegen VFC.

Na enige vertraging konden we beginnen. De tegenstander speelt in het blauw, waarop de scheidrechter vond dat wij een andere kleur moesten aantrekken. Wij oranje aan, maar toen moest de scheidsrechter zelf wat anders aan gaan doen, want die was ook in het oranje. Toen ook de scheidrechter een ander pak had aangetrokken konden we beginnen.

Pas tegen het einde van de eerste helft werd de score geopend door Alejandro, na een splijtende pass van Max. Na dat er nog een doelpunt van Max was afgekeurd wegens buitenspel, gingen we de rust in met een 1-0 voorsprong.

Na rust een wat slordige start van onze jongens, waardoor de tegenstander uit het niets gelijk kon maken, 1-1. Dat was even een domper, maar we bleven rustig en bleven de bovenliggende partij. Net in het veld moest Joaquim helaas vanwege een blessure weer het veld verlaten. E.e.a. werd omgezet en zo kwam Quinton (Q voor intimi) in de spits te staan. Lastig voetballen tegen een spits van 2 meter lang!!! Het geduld van de jongens werd beloond en uiteindelijk werd het nog 3-1, na doelpunten van Quinton en Tony.

Klasse gedaan jongens! Op naar volgende week, een bekerwedstrijd tegen Feyenoord!

Volgende week mogen we dus weer meedoen aan het bekertoernooi, want we waren toch maar mooi 2e in onze poule aan het begin van het seizoen. Op zaterdag 20 oktober mogen onze jongens aantreden tegen de koploper van de 2e divisie, Feyenoord JO15-1. Helaas betreft het een uitwedstrijd en moeten we naar Varkenoord. De wedstrijd begint om 12.00 uur. Dus heb je niets te doen? Kom ons dan aanmoedigen op Varkenoord!

Zegt het voort!!!