Sv Poortugaal JO15-1 – Spartaan ’20 JO15-2; 0-3.

Spartaan'20 JO15-2

Hoofdklasse E

29 september 2018 9:45

KNVB

Vorige week schreef uw verslaggever nog dat de ranglijst was opgesteld, nadat de strijd was gestreden. Eén gespeeld drie punten. Vooralsnog resulteert dat in een 6e plaats op de ranglijst, op doelsaldo.

En net als vorige week was ook vandaag uw verslaggever niet van de partij, maar ook dit keer kon uw verslaggever weer terugvallen op een zeer betrouwbare bron.

De bron geeft aan dat de spanning voor deze wedstrijd voelbaar en zelfs zichtbaar was bij onze mannen, want de Spartanen waren duidelijk uit op revanche. Hun verlies tegen onze sv in de bekerronde zat ze nog steeds dwars.

Uiteindelijk kunnen we kort zijn over deze wedstrijd. Spartaan ’20 is met de 3 punten huiswaarts gekeerd. De Spartanen bleken inderdaad scherper te zijn dan onze jongens, waardoor deze wedstrijd eigenlijk vrij kansloos verloren werd.

Gelukkig was er maandagavond (01.10.2018) ook nog een vriendschappelijke wedstrijd die afgesloten werd met een duidelijke overwinning, zodat het chagrijn van zaterdag eigenlijk snel vergeten was. Uit bij en tegen Alexandria ’66 JO15-1/JO15-2 werd met 3-0 (2x Max en 1x Alejandro) gewonnen en kan er op een positieve manier naar de komende zaterdagwedstrijd toegewerkt worden.

Komende zaterdag dus weer een nieuwe competitiewedstrijd, uit bij het geel-zwarte VFC om 12.30 uur. De jongens kunnen dus lekker uitslapen. VFC JO15-1 staat na 2 wedstrijden met nog 0 punten op een 12e plek op de ranglijst en zal zeker alles op alles zetten om van die laatste plaats weg te komen. Onze jongens zijn dus gewaarschuwd!

Forza sv Poortugaal!