VFC JO15-1 – sv Poortugaal JO15-1; 0-2 (0-1)

VFC JO15-1

Hoofdklasse E

6 oktober 2018 12:30

Van de verslaggever ter plaatse!!!

Vandaag een belangrijke wedstrijd! Namelijk de 3e. Haken we aan of niet? De eerste wedstrijd nog nipt gewonnen, de 2e verloren en de 3e ….?

VFC koos zwart en geel tot hun kleuren, die zij voeren in hun kleding en in hun vaan. Natuurlijk wilden zij die kleuren hoog en smetteloos houden. Dat bleef hen als een dure plicht steeds voor ogen staan. Zij gingen hun huid duur verkopen!

Vanaf het eerste fluitsignaal waren de jongens van onze sv de betere ploeg. Eigenlijk waren we praktisch de gehele wedstrijd onze eigen tegenstander. Wat maakten we het ons zelf ontzettend moeilijk! Slordig spel en gemiste kansen. En een penalty gemist (weet even niet meer wie hem miste)! Maar uiteindelijk toch met de 3 punten naar huis. Gewonnen met 2-0! Beide doelpunten van Alejandro!

Vandaag dus de 3e wedstrijd van de competitie. Op naar de 4e! Volgende week spelen we thuis tegen IJVV De Zwervers JO15-1 om 09.45 uur. Deze tegenstander heeft na 3 wedstrijden 1 punt weten te halen, want vandaag hebben zij gelijk gespeeld. Tegen SHO uit Oud-Beijerland werd het 2-2.

Toch oppassen geblazen, want de Zwervers willen vast niet op 1 van de laatste plaatsen blijven staan.

Zin in een spannende wedstrijd? Kom dan zaterdag 13 oktober kijken naar sv Poortugaal JO15-1 thuis tegen IJVV De Zwervers JO15-1. Zoals gezegd begint de wedstrijd om 09.45 uur.

Zegt het voort!