BVCB JO15-1 – sv Poortugaal JO15-1; 0-1 (0-1)

BVCB JO15-1

Hoofdklasse E

22 september 2018 10:15

Eindelijk! De eerste competitiewedstrijd! Helaas kon de verslaggever vandaag zelf niet van de partij zijn, maar heeft e.e.a. uit betrouwbare bron vernomen!

Geen idee wat we van BVCB (Bergschenhoek) konden verwachten.  In de bekerronde hebben ze geen enkel punt gepakt, maar wat zegt dat?

Uw verslaggever heeft vernomen dat sv Poortugaal praktisch de gehele wedstrijd de betere ploeg is geweest, keeper Lars mooi de nul heeft gehouden en dat een doelpunt van Max (met het hoofd!) er voor heeft gezorgd dat onze jongens met 3 punten huiswaarts konden keren.

Een goed begin is het halve werk! De strijd is gestreden! De strijd op het groene veld. De punten zijn binnen en de ranglijst opgesteld! Eén gespeeld, 3 punten!

Volgende week weer een wedstrijd! Thuis tegen Spartaan ’20 JO15-2 om 09.45 uur. Spartaan ’20 is op dit moment de koploper. Zij wonnen vandaag hun eerste wedstrijd met maar liefst 6-1 van IJVV De Zwervers. In de bekerronde waren onze jongens ze nog de baas met 3-0, dus de verwachting is dat de Spartanen zeer gemotiveerd op het veld zullen verschijnen.

Komt dat zien!