SHO JO15-1 - sv Poortugaal JO15-1

Hoofdklasse E

27 oktober 2018 9:45

Zo'n wedstrijd...!

Vorige week nipt verloren van Feyenoord JO15-1, maar wel met opgeheven hoofd! Dit was overigens voor de beker! Succes Feyenoord!

Vandaag weer de realiteit van de competitie! Tegen SHO JO15-1! Willen we mee blijven doen om de bovenste plaatsen dan zal er gewonnen moeten worden. Stiekem rekenen we daar wel op! Zij 4 punten en wij 9. Dat moet te doen zijn!

Maar… het werd zo’n wedstrijd! Heel de wedstrijd op de helft van de tegenstander spelen, maar de bal niet in het doel krijgen! Volgens voetbalwetten krijg je dan uiteindelijk zelf het deksel op je neus! We wisten vandaag de vele kansen niet zelf te verzilveren. SHO scoorde 2 keer! Gelukkig 1 keer in eigen doel! Deze wedstrijd eindigde dus in een 1-1 gelijkspel!

Over het weer tijdens de wedstrijd zullen we het maar niet hebben. Na het laatste fluitsignaal ging de zon schijnen!

Volgende week verder. Dan is de wedstrijd thuis tegen Den Hoorn JO15-1. Den Hoorn staat op dit moment op de 2e plaats met 12 punten.  Tot vandaag stonden zij ongeslagen bovenaan, maar hadden vandaag wellicht ook een off-day? Zij verloren hun wedstrijd vandaag van de Jodan Boys en nog afgetekend ook, 0-4. Dat opent perspectieven!!!

Gaan onze jongens punten pakken volgende week? Komt allen kijken zaterdag 3 november! De wedstrijd tegen Den Hoorn vangt aan om 09.00 uur, thuis! ’t Voetbalspel bloeie op Poortugaalse grond!