Klinkende overwinning voor onze jongens!

Schoonhoven JO15-1

Hoofdklasse E

10 november 2018 11:00

Schoonhoven JO15-1 – sv Poortugaal JO15-1; 0-3 (0-1)

Zaterdag 10 november 2018.

Klinkende overwinning voor onze jongens!

De wedstrijd van vorige week lag nog wel vers in het geheugen. Hoe konden we nu een 3-0 voorsprong weggeven? Maar goed, daar zullen we het verder maar niet meer over hebben.

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen Schoonhoven op het programma. Gelukkig niet al te vroeg, want dat is toch zo’n 3 kwartier rijden. En zo’n end rijden doe je natuurlijk niet voor niets? Dat moet toch zeker 3 punten opleveren! Dat maakt ook de terugreis wat aangenamer!

Heel de wedstrijd eigenlijk heer en meester. Schoonhoven had niets in te brengen. De eindstand kwam op het bord door doelpunten van Milan, Cem en Alejandro.

Woensdag 14 november 2018 een thuiswedstrijd tegen Besiktas JO15-1 voor de Abel-Cup, aanvang om 19.30 uur. En dan zaterdag 17 november 2018 een thuiswedstrijd, dan weer voor de competitie, tegen het hooggeplaatste Jodan Boys JO15-1. Deze wedstrijd begint om 9.45 uur.

Dan maar weer kijken hoe de vlag erbij hangt! Hopelijk door in het Abel-Cuptoernooi en punten gepakt tegen de Jodan Boys. Houdt berichtgeving hieromtrent in de gaten!

Tot woensdag èn tot zaterdag!!!