De Jonge Spartaan MO17-01 – SV Poortugaal MO17-01 (3-2)

Jonge Spartaan, de MO17-1

sv Poortugaal MO17-1

29 september 2018 12:30

Het gevaar kwam bij de Jonge Spartaan van twee meisjes, en dat wisten we maar wij waren te lief voor hun.

Na 25 minuten was de stand 1-1. De wedstrijd werd harder. De dames van de Jonge Spartaan gingen meer overtredingen maken, maar wij waren iedere keer sneller bij de bal. Bij een hard duel raakte een dame van hun erg vervelend geblesseerd. Knieschijf uit de kom. Deze werd op het veld even terug gezet door het ambulance personeel. Na onderling overleg hebben we besloten de wedstrijd uit te spelen en de tweede helft op 40 minuten te houden.

Bij een 2-2 stand ging een speelster weer dwars door de laatste linie recht op de keepster af. Maar helaas bleef de hand van een van ons vast haken aan haar shirt dus was dat betekende een strafschop.

Voor ons was dit een ware ontdekking. We hebben een penaltykiller in ons midden.

Onze keepster Do keerde de inzet op de lijn. Iedereen ging los. Op dat moment is het echt mooi om te zien hoe sterk de team spirit van de MO17 is.

Gezien het hele verloop van de wedstrijd hadden wij wel een punt verdient.

Of zelfs wel drie punten want wij waren als team beter.

Uiteindelijk gingen we met lege handen naar huis.

Eindstand 3-2.

Het beste medicijn is dan ook de dames lekker in de kleedkamer laten omkleden met een leuk stukje muziek en als trainers even kort de wedstrijd bespreken in de zon ( zie Foto).

Volgende week naar Slikkerveer ( dat belooft ook weer een leuk potje) om weer te knallen.

Harde kern wederom bedankt voor de support.

Voor het meisje dat afgevoerd is met de ambulance heel veel sterkte met je herstel.

Grt, Marco en Peter.