Te groot!

WCR JO11-1

12 september 2020 10:15

Marvin van Vliet

Sv Poortugaal JO11-5 – WCR JO11-1; 2-15 (0-8)
zaterdag 12.09.2020
competitie 4e klasse.

Vandaag kregen we de JO11-1 op bezoek van de Willibrordus Club Rhoon, oftewel WCR, onze buren uit Rhoon. Misschien lopen er nog wel bekenden bij?

Op veld 5B werd om 10.15 uur afgetrapt. We weten nog niet veel van deze tegenstander, want dit is vandaag hun eerste competitiewedstrijd. Eerdere resultaten zijn niet bekend. Ook van de voetbal-app werden we niet veel wijzer. Uitgaan van eigen kracht dan maar!

Precies 8 man, maar gelukkig hadden de trainers 2 gastspelers geregeld. Thijmen en Emre bedankt voor jullie hulp! Wordt het vandaag blauw-zwart of blauw-geel?

Het was al vrij snel duidelijk dat WCR de betere ploeg was vandaag. Een maatje te groot, zoals ze dat zeggen. Met de rust al 8-0 achter en uiteindelijk met een nederlaag van 2-15 van het veld stappen. Geeft niets jongens, zulke wedstrijden zitten er wel eens tussen. Kop op en volgende week weer een nieuwe kans.

Op naar volgende week. Op zaterdag 19 september spelen we tegen COAL JO11-2 aan de Oldegaarde. Aanvang 10.15 uur. Coal was vandaag vrij van competitieverlichtingen, maar heeft zijn eerste wedstrijd, vorige week, gewonnen met 12-2 van SHO JO11-6.

Eerst natuurlijk weer goed trainen deze week.

Voor de fotoreportage en de groepsfoto: https://www.flickr.com/photos/svpoortugaal/albums.